Thursday, September 15, 2011

Di Kala Boring..

Jom kite g mancing nak?!..kata en.suami..
joommm...!dgn pantasnya aku g siap..
pegi dengan hati yg membuak2 dan pancing yg che zul bg(pancing pun org bg)
dgn harapan dptla mkn ikan fresh mlm ni.
bukan pandai sgt pun mancing2 ni,stkt main game mancing2 blehla dpt ikan besar2.
lokasi: Pantai Cahaya Bulan yg dulu juga dikenali sbgai Pantai Cinta Berahi..
pjln mengambil masa dlm stgh jam kot dari rumah..muka en suami berseri2 nak g mancing..mcm2 resepi kluar kalo dpt ikan nt..3rasala,4rasala..kalo hati tgh berbunga2 6rasa pun bleh jd..di pendek kan cite..
tggu punya tggu punya tggu..kalo bleh aku nak taip10X,nk bagi korang tahu camna lmnya aku tggu nak dptkan sekor ikan..punyerla payah..aku tgk org lain jap2 tarik pancing dpt ikan..yg kita ni tarik dpt en.patrick je.
sampailah masuk waktu azan solat mahgrib...'meh kita balik,dah mahgrib ni..kate aku'...'sikit lgi bleh tak?kate en suami..(muke sdeh sbb xdpt sekor habuk pun)..kesian..jgn ckp 3 rasa..1 rasa pun xdpt..hehehe..balik dari mancing masakan mee goreng je..okla tu..kenyang jugak ye dak??




0 nak komen:

Blogger news

 
© Copyright 2035 pelangi senja
Theme by Yusuf Fikri